Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 24 listopada 2011

!!! WYRÓŻNIENIE !!! ;)

Jakże miłe zakończenie dnia ;) Aguś dzięki wielkie za nominacje ;) serducho się raduje ;) to moja pierwsza nominacja :) miłe uczucie ;)



Zasady obowiązujące w zabawie:

1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 rzeczy o sobie.
4. Nominowanie 15/16 osób i poinformowanie ich o tym, pisząc odpowiedni komentarz.

O mnie:
1 ŚPIOCH nad ŚPIOCHAMI :)
2 Przeciwieństwo bałaganiary
3 Uwielbiam się śmiać :)
4 Polonistka pracująca w geodezji
5 Szczęśliwa żona od 2 lat ;)
6 Czekoladożerca
7 Uwielbiam KINO, FOTOGRAFIĘ i DOBRĄ MUZYKĘ

Ciężko, ale jakoś poszło ;)

Nominacje czas zacząć:
1 agea happiness-Moje Pasje
2 asia majstruje
3 buba art
4 deco galeria
5 decoupage made by Kejt
6 filczakowo
7 jasna strona
8 manufakturka mb
9 modeliniaki
10 moje pasje
11 peninia art
12 pink bubbles
13 w małym domku
14 wszystko co kocham
15 yaollinka
16 żeby nie zwariować

Mam nadzieje, że moje nominację wywołają uśmiech na Waszych twarzach ;)


A druga dobra wiadomość to taka, że wylosowałam w niebiesko mi kalendarzyk z Rzymu ;)

CIESZE SIĘ BAAAARDZO I DZIĘKUJE ;)

14 komentarzy:

  1. dziękuję pięknie za wyróżnienie :) pewnie, że wywołało uśmiech na mojej twarzy - bardzo mi miło :))) kilka punktów o Tobie pasuje również do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam po wyróznienie również na mojego bloga :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje wyroznienia i wylosowania kalendarzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciesze się, że sprawiłam Wam radość ;) i dziekuje Aga za wyróżnienie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. oj,jak mi miło... odbieram oczywiście i dziękuję...niedługo pochwale się na moim blogu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję pięknie za wyróżnienie :-)
    Przyznam się szczerze, że jestem zaskoczona, ale jest mi niezmiernie miło, że ktoś docenił mojego młodziutkiego bloga :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje pięknie za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. AICENO dziękuje ślicznie za wyróżnienie, wywołałaś nim uśmiech na mej twarzy oraz niedowierzanie, że to właśnie Ja je dostałam a raczej mój blog.

    ps. również i w moim przypadku jest to pierwsze wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) ciesze się bardzo ;) i dziękuje Wam, że jesteście tutaj ;)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo:), zabawę posyłam dalej...:. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję Ci za to wyróżnienie, przepraszam, że tak późno, ale mam ogromne zaległości...
    Życzę Ci kolejnych wyróżnień i kolejnych wygranych :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu dzięki i cała przyjemność po mojej stronie ;)
    ps dziś sama spałaszowałam cała czekoladę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, ogromnie mi miło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze :-) zapraszam częściej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...